האתר של אבנר שילה

שנה חדשה, הרבה התרגשות – וקורסים חדשים למטפלים

שלום לכם, כאן אבנר

כמו בכל שנה, אני שמח ונרגש לקראת האחד בספטמבר, יום תחילת שנת הלימודים.

כבר יותר מעשרים שנה שאני מלווה את ילדי הפרטיים אל מסגרות הלימודים השונות שלהם: פעוטונים, גנים, בתי-ספר, מכללות ואוניברסיטאות. כל אחת ואחד מהם לפי גילו ולפי מקומו.

השנה גיליתי שנותרה לי "רק" ילדה אחת ללוות אותה ב- 1/9 ליום הלימודים הראשון השנה: עמית, עולה לכיתה י"ב.

ובאותה נשימה, גיליתי שההתרגשות המוכרת לא חלפה ולא עברה. היא רק החליפה כתובת. השנה, זה אני שעומד לעלות כיתה, לפגוש אנשים חדשים, להכיר אותם (ואולי גם את עצמי, בדרך אחרת), ועל כן אני מפחד, ועל כן אני רועד. ועל כן אני שמח.

ואני שמח ונרגש לבשר על פתיחת ההרשמה לקורסים בהנחיתי לשנה הקרובה.

בשנה שעברה התקיים קורס להכשרת מטפלים- ליווי רגשי ורוחני לחולי סרטן, בתל- אביב, ובעקבותיו החלטתי לפתוח קורס נוסף, אף הוא בתל-אביב.

להפתעתי (הטובה) החלו לזרום בקשות לקורס כזה בצפון הארץ, ולכן החלטתי לפתוח קבוצה נוספת של קורס המטפלים, בכפר ורדים. לכל הפרטים על הקורס לחצו כאן

בנוסף, התבררה לי (שוב) החשיבות והעוצמה של הדמיון המודרך ככלי מרכזי, שמשמש אותי גם ככלי טיפולי, שהוא גם מרגיע, וגם יצירתי, עשיר ומגוון. על-כן החלטתי לפתוח קורס נוסף של דמיון מודרך, המיועד לטיפול במגוון של נושאים ומטרות, (גופניים, רגשיים, אישיים) הן במסע האישי של כל אחד ואחת מאתנו, והן להכשרה בטיפול בעזרת כלי חשוב זה.

גם הקורס בדמיון מודרך יפתח בשתי קבוצות. בכפר- ורדים, ובתל אביב. לפרטים לחצו כאן

גיליתי שאחת הדרכים הטובות להפצת קורסים אלו, ולעידוד ההרשמה אליהם, היא דרך המלצה אישית מאנשים שמכירים אותי, שעברו אצלי קורס קודם, או הכרות אישית בדרך אחרת. לכן, מבקש מכם להפיץ את המידע הזה לכל המכרים היקרים לכם.

בקישור הבא תוכלו לקרוא המלצות שכתבו בוגרי הקורסים בהנחייתי.

וכמובן שאת כל הפרטים תוכלו תמיד למצוא באתר האישי שלי: www.healcancer.co.il

תודה מכל הלב

אבנר שילה

הוספת תגובה